Bu kelimeyi sevdiğim için bloguma
mahbupkelimeler.blogspot.com
ismini verdim 😍🎈
İncelemelerimi ve seyahat yazılarımı paylaşıyorum. Göz atmak isterseniz beklerim 💐🤗
《 Daha yeni açtığım için seyahat yazılarımın hepsini yazamadım 😌🙃 》
Yani büyük ölçüde Kur'anî ilimlere vabestedir. Buna rağmen Arapça bir kelime olanaşk, Kur'anıkerim'de hiç anılmamıştır. Onun yerinehûb, mahbûb, muhabbetkelimelerini görürüz.
Belki de karşılaşsak bir yerlerde yazdıklarım gibi konuşamazdım seninle. Çünkü yazarken ağlayabiliyordu insan ama kelam ederken o yıkılası gururu vardı.
Kitaba Dair Notlar:
#285411152
Hepsini anlatamıyorum ben ve biliyorum gönül kaleme düşmüyor, gönlümdeki her kelam bir kelime olamıyor. Ama sen anlıyorsun.
Kitaba Dair Notlar:
#286012680
Sulhi Ceylan yazdı: "Yazar ve Okur"
edebifikir.com/deneme/yazar-ve...
"Yazı, zihinden zihne geçmenin aracıdır. Her zihinde yeni bir elbise giyen gerçeklik, son zihinde yine yeni elbise giydirilerek okurun kendi malı haline gelir."