y

Yorum

5 üye
Takip
Yarabbi niyet ettim döşenmeye...
Selaam.. Çok yazdım çok sildim bunu da yazıp siliyordum ama dedim kızım sena dur! Dök gitsin ulan aaa!🙄 Abi ne bu Kürk Mantolu Madonna hayranlığı pardon vazgeçilmezliği (lafım sevenlere değil tabi ki dileyen başucu kitabı da yapar da, (!!) ben de okumuş bulundum anlatmak istediğim mevzu bambaşka) ya kaç kere daha keşfetimde "sıkıokurların okur diye kendini tanımlaması için okunması gereken kitaplar sıralamasında mı dersin, ilk 5te mi dersin, okurun simyasinda etki bırakan kitaplar arasında mı dersin, filmi dizisi çekilmesi gereken o kitap kategorisinde mi dersin,🤔 wuu say say bitmez daha antin kuntin vardı da neyse uzatmayayım. Maksadım sadece bir fikir paylaşmak iç dökmek varsa farklı fikirlere konuk olmak ☺️🙏🏽 ya bir de bu kitap sen kalk o kadar kitap dururken bu kitap AVRUPADA BİLMEM NE DİLİYLE YENİDEN BASILSIN abowww. Abart kanka biraz daha abart da abartma tozunu iyicene bula yutanlara 😉 hani ne biliyim yani konduramıyorum abicim, belki de biraz fikir ve zihin çemberini genişletmek lazım ya da ufku mu çağ atlatmak lazım anlamadım ki, bolsun gari. Tek düzelik diye yorumluyorum biraz da kendimce şöyle genel bir tabloya baktığımda insanların çoğu bu türü seviyor doğrudur amenna güzel olanları da mutlaka vardır 🙏🏽 ama bu denli inanın gördüğüm abartmasyonları görenler mutlaka vardır ne ettun be bre dili güzel olabilir kalemi güzel olabilir de gidip de ilk 3 ilk 5e koymazsın, ""NORMAL VE BASİT DÜZEYDE"" bir aşk romanını.. Vakit ayırıp okuyanlara selam olsun teşekkürü bir borç bilirim. (Bu arada birkaç kitap daha var aynı bu kategoride de sinirden ve haksızlığın ayrı sinirinden aklıma gelmiyor.🥲) Gün ışığı altında kalan sihirli sayfalara.. ✨📖 oh beee 😮‍💨
Yorum
"Bir çok gözde değil Bir sözde olun."
Yorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaptığım yorumları mı kaldırdın? İlginç.
Yorum
Gönderi kullanım dışı
"Ramazanda oruç tutamayanlar bayram kutlamasın bayram müslümanlara ait bir bayramdır "
Yorum
"İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir." Sabahattin Ali, İçimizdeki Şeytan "Cansın Sabahattin Ali, ama kötülük gözle görülür, elle tutulur bir cevher değil ki tutayım yakasından ve def edeyim kendimden. Bu konuda katılmıyorum sana; İyilik kötülüğün yanından seçilen olduğu için aynı zamanda iyidir zaten. Düşünsenize bir annenin yeni doğan çocuğunu emzirmesi iyilik olabilir mi? Ama annesi süt veremeyen bir bebeğe sütü olan bir başka annenin vermemek konusunda özgür iken sütü ile emzirmeyi seçmesi iyiliktir işte,.. İnsanda kötülük seçeneği de varken ısrarla iyiliği seçmesidir insanı sahici iyi yapan. Bırakın kalsın insanın kötü yanı da kendinde ve ısrarla iyiliği seçtikçe kötülüğün yanından, iyiliğine paha biçemeyelim insanın..." Sinan Alataş Bir Yığın Söz youtube.com/watch?v=h2CQ-vP...
Yorum
Hatırlanıyor
Geri gelmesini umut etmekten bıkmıyor bazen insan.
Yorum

Ayşin

@kimsesizhayallerr
·
"Geri gelmesi mümkün olmayan, hatırlanmamalı.." Nazım Hikmet Ran
1000Kitap