Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu?
Başlayıp da bitiremedigi, çünkü kimsenin dinlemediği... içine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı? içine atip sifonu çekmek varken...
Kaktüsümün dikenleri batıyor diye onu atamam ya tabii ki batar,acıtır, kanatır çünkü o bir kaktüs, ama benim kaktüsüm.. Ona karşı nasıl mesafe almam gerektiğini bilirim ama vazgeçemem ki..