"Neden öldürdünüz köpekleri? O köpekler size ne yaptı, be hey alçaklar? " dedi.
Süleyman Kahya onlara biraz daha yaklaştı. Çelik gözlerini onların gözlerine dikti., baktı baktı :
"Haktuuuu," birincisinin yüzüne tükürdü. Sonra ikincisinin, sonra üçüncüsünün...
"Salıverin şunları gitsinler evlerine," dedi. "Yoz köpekler. Adamlarda insanlık kalmamış ki. Köpek derecesine inmişler, köpek öldürücüleri... Köpek soylular."
"Yalvarmam" dedi. "Ben adamım. Bir can için kimseye yalvarmam. Ben senin gibi bir adam değilim."
-"Vay ananı avradını oğlan," diyordu "Vay ananı avradını. Adamın da böylesi görülmüş değil. Vay ananı avradını..."
Bunu söyleyen bir insana dokunulmaz , bırakılır, elleri de öpülürdü. Ulan, ne aslanmışsın sen Resul!