Kitap iki kardeşin mektuplaşmalarından oluşuyor.İlk başta bu iki kardeşi Bülbül kitabındaki kız kardeşlere benzetmiştim iki farklı kişilik oldukları için ama kitabın sonuna geldiğimde kazın ayağının hiç öyle olmadığını gördüm. Kitapta çocuklukla ilgili çok güzel noktalara değinmişlerdi asıl acıların çocuklukta yaşanıp bizlere ömür boyu miras kaldığını çok güzel dile getirmişlerdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sosyal medyanın abarttığı kitaplardan biri daha okutuyor mu okutuyor tabi ama abartılacak hiçbir tarafı yok ölen arkadaşının yazıp bitirdiği ama yayınlamadığı kitabını kendi yazmış gibi yayınlayan bir kızın yaşadıklarını okuyoruz
Sarı YüzR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 202513,5bin okunma