Hasan

Hasan
@krh_mtgl_28
●●》GT yoktur. ●●》20+ okunan ortak kitap olanlara takip atıyorum. ●●》#201312316 ●●》#54323183 ●●》#47754695
Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi 6/6
İstanbul
Giresun, 11 Kasım 2000
665 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
“ En içten düşüncelerimde bile, ben, ben değilmişim. “
Sayfa 67
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Her şey çok engin, her şey çok derin, her şey çok karanlık ve soğuk. “
Sayfa 59
Belki de :)
“ Kalp düşünebilseydi, atmaktan vazgeçerdi. “
Sayfa 27
Mavi.
“ Tam olarak delilik sayılmaz bu halim, ama delirenler herhalde kendilerine acı veren şeye teslim oluyordur, ruhundaki sarsıntılardan yavaş yavaş zevk almayı öğreniyordur-hissettiklerim de buna pek uzak sayılmaz doğrusu. Hissetmek-ne renktir acaba? “
Sayfa 19

Hasan

, bir kitap okudu
7/10
·110 syf.·
19 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma