Hayattaki başlıca görev çok basittir. Yapmamız gereken tek şey sorunları tespit edip birbirinden ayrıştırmaktır. Ancak bu şekilde kontrolümüz dışındaki şeyler net bir şekilde belirleyebilir ve gerçekten kontrol edebildiğimiz tercihlerimizi bunlardan ayırabiliriz. Peki iyi ve kötü nerede aramalıyız? Bunun cevabı kontrolümüz dışındaki şeyler de değildir. Bakacağımız yer içimiz ve yaptığımız seçimlerdir.