Okuduğum çok tatlı bir romanla karşınızdayım.. Aslında kafa dağıtmalık bir kitap arıyordum ve tam da ihtiyacım olan kitabı okumuş oldum.. Konusundan bahsetmem gerekirse ana karakterimiz Işıl çok tatlı ama bir o kadar da kendini farklı ve kusurlu gören bir kız, ve Sümer diye bir çocuğu aşık oluyor, fakat Sümeri kendinden çok üstün ve çok farklı görüyor ve onu "mükemmel çocuk" diye adlandırıyor Işıl.. Bu süreçte de onun en yakın arkadaşı Burak'la beraber hep vakit geçiriyor.. zaten ben bu ikili hakkındaki sonu kitabı daha ilk okumaya başladığımda anlamıştım ama neyse spoiler olmasın diye bir şey söylemiyorum, fakat tahminim doğru çıktı. Aslında minik bir aşk üçgeni okuyoruz fakat anlatılan konunun içinde o kadar güzel detaylar var ki.. Gerçekten tatlış bir romandan daha fazlası olduğunu düşünüyorum.. Vermek istediği mesajlar, kendimizi tanıyıp ve kendimizi beğenmekle alakalı çok güzel örnekler var.. Ben aşırı çok sevdim, hem böyle çerezlik diyebiliriz ama hem çerezlik okuyayim hem de bana bir şeyler katsın diyorsanız 10 üzerinden 10 bir kitap o zaman.. Hrrkese tavsiyemdir!