Bilge bir adam şöyle demişti: "Hiç kimseden, hiçbir şey beklememeye çalışıyorum. Bu şekilde daha az inciniyor, üzülüyor, yarı yolda bırakılıyor, hayal kırıklığına uğruyor ya da uğratılıyorum. Aynı zamanda, kendimden de çok fazla şey beklememeyi öğrendim."
Mükemmeliyetçiler, gerçekçi değillerdir.
Birkaç şey dışında hiçbir insan mükemmel değildir.
Kendinden ya da başkalarından mükemmeli beklemek, sadece imkansız bir standart yaratır ve insanı özeleştiri, memnuniyetsizlik, hüzün, küskünlük ve "Neden rahatsız oluyorum?" düşüncesine iter.