Erdem Yılı
Daha 52'nci sayfadayım ama kitap o kadar güzel ilerliyor ki..
Acayip merak ediyorum ne olacak😍
Bu arada ana karakteri çok sevdim, gerçekten benim iç sesim.. düşünce tarzımız çok benziyor, umarım böyle devam eder 🥹
Farklı olabileceğimize inanmak istiyordum ama kilisede etrafıma baktığımda, örgülerinin uzunluğunu karşılaştıran, başka kadınların cezalandırılmasından zevk duyan, entrikalar kurup bir parça mevki kazanmak için pençelerini çıkaran kadınları gördüğümde erkeklerin haklı olabileceğini düşünmeden edemiyorum. Belki daha fazlası elimizden gelmiyordur. Belki kısıtlanmasak, yabani köpekler gibi birbirimizi parçalarız.