+Harry, bir insan sadece kendisi için yaşarsa böyle davrandığı için çok kötü bir bedel ödemez mi?
-Evet, bugünlerde her şeye hak ettiğinden fazlasını ödüyoruz. Bence fakirlerin asıl trajedisi, ellerinden kendilerini inkar etmekten başka bir şey gelmemesidir. Güzel günahlar da güzel şeyler gibi zenginlerin imtiyazıdır.