Herkes kendi çocukluğunu kendi çocuğuna yaşatıyordu sanki. Kırılması gereken şiddet yüklü bir zincir var hayatın içinde. ebeveynlerimizin bize öğrettiği ne varsa onları doğru olarak ediyoruz. yaşımız kaç olursa olsun, doğru olarak onu kabul etmeye devam ediyoruz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlık öldü mü?' dedim. 'Yok' dedi, 'ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?' 'Nerede kaldı acaba?' 'Kuşlar da gitti' dedi.. "