dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
ama devrimciler genelde kötü bürokratlar olur. bir isyan çıkarmak, bir devrim yapmak başka, ardından o devrimin taşlarını yerleştirme, yapısını bina etme başkadır.