Birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?..Ben de o zamana kadarki hayatımın boşluğunu ,gayesizliğini sırf böyle bir insandan mahrum oluşumda bulmaya başlamıştım
Var mı dünyada günah işlemeyen ,söyle;
Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle ;
Bana kötü deyip kötülük edeceksen
Yüce tanrı, ne farkın kalır benden ,söyle*
Ömer HAYYAM-