Kübra

Kübra
@kubrabkr
Ütopyalar güzeldir.
“Ulan yaşamak ayrı dert, yaşadığını anlatamamak ayrı dert. Anlatsan, seni anlayacakları bile şüpheli, Sadece bu yetmez mi insana?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizlik gürültüden çok daha ağır bir şey.
İçimde hep sevilmeyi bekleyen bir çocuk var

Kübra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2024 30. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,5bin okunma
Herkesin yaşamında kendini zayıf hissettiği anlar olmuştur, böylesi bir durumla bugün itibari ile karşı karşıya değilsek eğer, birgün karşı karşıya kalacağımızdan emin olabiliriz.