Kübra G.

Kübra G.
@kubragurb
Gerçekler korkutucu. Geç fark edilen gerçekler daha da korkutucu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Kübra G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
2025 7. kitabı
Mieko Kawakami
6.6/10 · 557 okunma
Puan vermedi·376 syf.··
2025 5. kitabı
SPOILER İÇERİR. Bu kitabı nasıl tarif etmeliyim bilmiyorum. Vakit geçirmek için okunabilir mi? Yetişkin veya aklıbaşında bir gençseniz evet. Sürükleyici mi? Kısmen. Merak uyandıran yanları, ters köşeleri var mı? Evet. Ama edebi bir değeri olan veya güzel denebilecek bir eser mi? Kesinlikle hayır. Yazarın yaşını daha küçük sanıyordum ama 98'liymiş, o yüzden incelemeyi yazarken çok da nahif davranmayı gerekli görmüyorum. Yine de umarım şevki kırılmaz. Eleştirilebilecek çok yanı var ama ben tamamından değil, sadece bir kısmından bahsedeceğim. * Dili çok zayıf. Cümleler kulak tırmalıyor. Birçoğu eğreti ve gerçekdışı, kulağa hiç doğal gelmiyor. Hem anlatım kısımları hem de diyaloglar için geçerli bu. Daha minik örneklere değinecek olursak: yüz veya surat yerine çehre denmesi çok zorlama mesela, tam bi wattpad geleneği, cringe olup durdum okurken. (Yazının sonuna doğru "canımsın" sahnesi geldi aklıma aniden. Tek kelimeyle rezalet, saçmalığın daniskası. O kadar anlamsız ve gerçekleşmesi hiçbir kurgu evrende bile mümkün olmayan bi kısımdı ki deliricem şimdi yani ewfjkhwkej) * Karakterler yeterince derinlikli değil. Sözde hepsinin bi geçmiş hikayesi var ama kişilikleri çok sallantıda. Kitabın ortalarına kadar kafanızda oturmuyor kim kimdi diye. Defne'ye iyi davranan kimdi, gevşek olan Barış mıydı Koray mıydı, öldürmeye çalışan hangisiydi... Ege ve bi kişi daha zaten uzunca bi süre hiç anılmıyor, figüran gibiler falan. Çok silik yani. Tamam yazar belli başlı kişilere odaklanıp onları ön planda tutmuş olabilir anlıyorum ama onlar da yeterince ayakları yere basan, net şekilde tarif edilemiyor malesef. * Hikaye birçok tutarsızlık barındırıyor. (Kitabın evrenini kabul edip ona göre değerlendirdiğimiz ve birçok mantıksızlığa zaten kılıf uydurduğumuz halde.) Öncelikle, hepimizin
17 Numara - KatliamFatma Şamata · Artemis Milenyum · 20232,366 okunma
Aşk, sonuçta imkansıza karışan değil midir?