Kubra Celenk

Kubra Celenk
@kubrakcelenk
OKUDUĞUM EN İYİ KİTAP
10/10
·584 syf.··
Beğendi
·
2022 4. kitabı
Aeden okuduğum en iyi kitap bence. Ayrıca kendi içinde inanılmaz bilimsel veriler var. Kitabın bu kadar bilimsel tutarlılıkla yazılması aynı zamanda da gerçeği çok çarpıcı bir şekilde yansıtması beni çok etkiledi. Elimden bırakamadığım, hayatımı değiştiren, tutkuyla bağlandığım bir kitap oldu. Kütüphaneme birkaç tane koydum. Yarın öbür gün çocuklarıma bırakmak için...
AedenAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 201814,3bin okunma
Reklam
9/10
·318 syf.··
Beğendi
·
2019 7. kitabı
Sanirim bu kitabi farkli zamanlarda 10 kez okudum. Kisisel gelismek hic bu kadar eglenceli ve kahkahalarla olmamisti. Bir kez yetmiyor, Kitapla yasaminizda tekrar ayaga kalkiyorsunuz, zamanla cokmeye basladiginizda hoop bir doz daha 'Evrenden Torpilim Var' tamam tekrar kalkiyorsunuz. Bu bir basucu kitabidir, altini cizerek okuyun, zaman zaman acin kitabi altini cizdiginiz yerleri tekrar okuyun...
Evrenden Torpilim VarAykut Oğut · Doğan Novus Yayınları · 20153,719 okunma
9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2019 10:22
Cok derin icerikli bir kitapti. Felsefe olmasina ragmen yormadan, kolaylikla okunabiliyor, alti cizilecek o kadar satir var ki, bu satirlardan yeni bir kitap yaratabilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim. Insana hayati boyunca unutmayacagi fikirler asiliyor. Kitap bittikten sonra uzunca sure hakkinda birileriyle konusmak, uzerinde dusunmek istiyorsunuz. Kitabi bitirdikten sonra merakla filmini izlemek istedim ama sakin siz boyle bir hata yapmayin. Film sanki kitabi asagiliyor, Boyle bir kitap bu kadar siglastirilamaz, basite indirgenemezmis... Birakin Nietzsche ve diger karakterler kafanizda canlandigi gibi kalsin.
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
Okurlardan bir yardim alabilir miyim? :)
Puan vermedi·408 syf.·
Kitabin %30'unu bitirdim. Kaldi ki bu kadar kalin bir kitap icin %30 dikkate alinacak bir oran. Ancak hala polisiye bir hareket, bir aksiyon baslamadi. Ahmet Umit'ten beklentim biraz fazla miydi acaba? Herkes cok begeniyor anlayamadim kararsiz kaldim. Kitaba sabirla devam et, sabrin sonu selamet mi dersiniz yoksa en basinda da sarmaliydi kitabi birak mi dersiniz?
Beyoğlu RapsodisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201632,9bin okunma