Çağdaş insanın mağara adamının bin katı üretim gücüne sahip olmasına rağmen ondan çok daha büyük bir sefalet içinde yaşadığı göz önünde tutulursa, kapitalist sınıfın kötü yönettiğinden, yani efendilerim, bizzat sizin bencilce ve canice bir kötü yönetim sergilediğinizden başka bir sonuca varmak olası değildir.
Beklentimi yüksek tuttum galiba kitabın adından dolayı. Beni biraz sıktı. Hani bazı kitaplarda giriş kısmı biraz ağır gider ve sonradan hızlanır ya bu kitap 69 sayfa boyunca ağır gidiyor. Kısa olduğu için okunabilir.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yer yüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.