Beklentim pek de yüksek sayılmazdı aslında bu arkadaş için. Fakat! Beni bir sardı bir heyecanlandırdı ki şahsımda bu konuda şaşkın. Anlatımın baş kahramandan olmasını sevdim dili de çok hoş ve eğlenceliydi. Konu açısında Howardcığıma katılıyorum fakat son eylemini desteklediğimi söyleyemeyeceğim.
Ben tavsiye ediyorum.
••• Bol okumalı günler diliyorum.