Vedalaşırken herkes, “Kendine iyi bak,” derdi. En son ne zaman kendime iyi bakmayı bıraktığımı hatırlamıyordum. Bana, “Kendine iyi bak,” demelerinden nefret ediyordum. Hayır, ben kendime iyi bakamıyordum, gel sen bana iyi bak.
Ayrılırken veya telefonu kapatırken kimseye, “Kendine iyi bak,” diyemiyordum. Benim ona baktığım gibi o, kendisine bakabilir miydi?
Ben, “Kendime iyi bak,” demek istiyordum çünkü bir parçamı seninle bırakıp gidiyordum.