Kiraz

Kiraz
@kuslarinevsahibi
Şiir bir sanattı, bense sanatkâr olamayacak kadar aciz...
Vedalaşırken herkes, “Kendine iyi bak,” derdi. En son ne zaman kendime iyi bakmayı bıraktığımı hatırlamıyordum. Bana, “Kendine iyi bak,” demelerinden nefret ediyordum. Hayır, ben kendime iyi bakamıyordum, gel sen bana iyi bak. Ayrılırken veya telefonu kapatırken kimseye, “Kendine iyi bak,” diyemiyordum. Benim ona baktığım gibi o, kendisine bakabilir miydi? Ben, “Kendime iyi bak,” demek istiyordum çünkü bir parçamı seninle bırakıp gidiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En zevkli kısmı bu...
Oysa yaşları, politik görüşleri ne olursa olsun, öğrenci her yerde öğrenciydi ve en büyük zevkleri de öğretmenleriyle alay etmekti.
Alıntı