New York Times Bestseller olarak adlandırılan kitapları eskiden daha çok beğenirdim..
Kitap bahsedildiği kadar harika mı bence kesinlikle değil.Kitaptaki olay döngüsü sıradan bularak,daha iyisinin Müge Anlı'nın programında bulmak mümkün diye düşünüyorum..
Tess Gerritsen "Nefes kesici,yoğun ve şaşırtıcı derecede beklenmedik.Elinizden bırakamayacaksınız.Kaçırılmamalı!" diye yorumlamış.Evet elimden bırakmadığım doğrudur..Ancak bu, kitapları başladıktan sonra öksüz bırakmamak amacıyla verdiğim karardan ötürüdür..
Velhasıl kelam daha iyilerini okuduğum için muhteşem,harika diyebileceğim bir kitap değil..