Jean-Christophe GRANGÉ şapka çıkarılası bir yazar..bugüne kadar okuduğum tüm kitaplarında ciddi emek ve çalışma sarfettiğini söylemem gerekir..
Kızıl Nehirleri (sonunda) bitirebildiğim için kendimi alkışlamak istiyorum..istemeden aralar verdiğim için bir buçuk ay sürdü bitmesi.."vaovvvv beh"diyebileceğim bir kitap değil belki ama emek kesinlikle çok belli..
sonu enteresandı ve kitabı bitirdiğimde ''ee yani'' dedim..ve usulca kitaplığıma yerleştirdim..
...psikolojik süreçlerin bir çoğu,hiçbir yoruma yer bırakmayacak ölçüde kaba ve çıplak işler ne yazık ki...Cüceler ile sırıklar arasında işleyen yer çekimi kanunlarına bizim aklımızın ereceğini hiç sanmıyorum.. :))