📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok isteyerek başlayıp sonunu zor getirdiğim bir kitaba daha merhaba .. Sürükleyici kesinlikle değildi o yüzdendir ki elime her aldığımda geri bıraktığımı söylemem gerekir..Son 30 sayfada her şey olup bitiyor ve koskoca soru işaretleriyle kalıyorsunuz..
Sırf kitaplarımı öksüz bırakmama kararımdan dolayı sabırla bitirmeye çalıştım.. Ne yazık ki Beyoğlu'nun En Güzel Abisindeki gibi bir tat bırakmadı bende..