Lütfen sessizlik! Kimseyi korkunç ve keskin sesinizle rahatsız etmeye hakkınız yok. Korkunç olmanız korkutmanızı gerektirmiyor, acı duymanız acıtmanızı. Dehşetinizi, yürek darlıklarınızı, kaygılarınızı, sıkıntılarınızı kendinize saklayın. Bunalın ama bunaltmayın! Aksi halde ağzımızı bantlamak zorunda kalacağız. Canınız mı yanıyor, sancınız mı var, bağırmak mı istiyorsunuz? Sakın ha! Aklınızdan bile geçirmeyin. Gerçi aklınızdan geçirmenize şimdilik engel olamıyoruz ama bağırmanıza engel olabiliriz.
Düşünüyorum da hayvanlar alemine katılıp onlarla
birlikte yaşayabilirim; ne kadar sakin ve suskunlar...
Hiçbiri tatminsiz değil, hiçbiri sahip olma çılgınlığına kapılmamış,
Hiçbiri diğerinin önünde eğilmiyor...