Normalde manga okumak yorucu olabiliyor siyah beyaz olması konu işleyişi bakımından ama iblis keser okuması zevkli anlaşılır ve hikayesi kurgudan bağımsız olarak insanların kötülükleri olarak düşününce beni felsefik olarak da sardı izleyin eğer konusu sararsa sadece bakın direkt bitirirsiniz
Normalde victor hugo uzun kitaplar yazan biri iken bu kitap her kitleye hitap edicek cinsten kısa ama beni çok üzdü kitabın sonuna kadar başka bir şey bekledim sadece üzdü ama bir daha okumam gerek sanırım
Bu kitap kadar kafamı bozan psikolojimle oynayan kitap olmadı hiç bir şey olmadı. Kitabı korkunç yapan sahneler değil etik algımızla oynaması. Okurken beni çok yordu çok iyi bir psikolojide değilseniz kesinlikle okumayın kaldıramazsınız