Selam , kitabin adına aldanarak alanlardan biriyim .Kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı aslında elime aldığımdan beri bitmesi için yalvardım ve 2 gunde okudum kitapta bir çocuğun okuldan atılma hikayesi ve başına gelenler konu alınmış beklentim saha yükseltti kitap ile alakalı ama malesef bekletimi karşılamadı. Yazara yine de emek verdiği için bir şey söyleyemiyorum. İyi okumalar umarım beğenirsiniz.
Muhteşem bir aşk romanı bayılarak okuduğum bir kitap. Dili sade akıcı idi bi oturmada bitirilebilcek bir roman. Muazzam bir kitap herkese tavsiye ederim .
Ben kitabı begendim guzel akıcı bir kitap . Dili sade bence o yüzden gayet akıcı sıkmayacak bir kitap Endülüslü bir çobanın ispanyada başlayıp mısırda sonra eren yolculuğunu anlatmaktadır.
Ben kitabı çok beğendim çok akıcı asla sıkmayan bir kitap yazarın kitabını ilk defa okudum dilini beğendim .Mehmet ile meltem in sıra dışı aşklarını anlatan mükemmel bir kitap.