Sevdiğim bir yazar ve beni seç serisini bayılarak okuduğum için bu kitabıda düşünmeden aldım. Anlatımı ve beni bağlayışı aynıydı ama digerlerinden daha aşağıda kalmış gibi geldi. Asıl konusu olan denizkızı olayını sevemedim. Aslında kitap ve anlatılan olay örgüsü çok güzel ama denizkızı olayının üzerine kurulu olması beni ne alaka konusunda düşündürdü. Kitabı genel olarak bakarsak sevdim. Hatta ana karakterler olan Kahlen (kız) ve Akinli ( erkek) bana çok sıcak geldi. Akinli'yi her yönüyle çok sevdim. Kahlen'den daha çok diyebilirim. Kitabın çok abartılcak bir tarafı yok ama ben yazarı sevsiğimden dolayı okudum. Pişman değilim ama denizkızı olayı size hitap etmiyorsa okurken sıkılabilirsiniz.
Bir insanın hayatı nasıl tam tersine dönüşebilir onu okuyirsunuz. Hem de sizce hiçbir sebebi yokken. Başta yanlış anlamalar silsilesi diye düşünmüştüm. Tam türk dizisi gibi dicektim ki aslında yabancı sinema tadında olduğunu gördüm. Konu bana çok farklı gelmedi ama gayet sürükleyiciydi. Çok kısa sürede kendini okutan çok akıcı bir kitap. Ben yazarın akıcı anlatımını çok beğendim. Bir solukta okunacak kitaplardan. Sadece ismi gibi 15 saniyede değişen bir olay üzerine konu olan bir kitap sanmıştım ama aslında 15 saniyede olan bir olayla başlayan bir olay kurgusu olduğunu okudum. Tavsiye ederim. Güzeldi.