Gayet açık,net ve bilgilendirici bir kitaptı, genel olarak bildiğimiz şeylerden bahsedilmiş ama yine de severem okudum. Diğer kitapları gibi çok içine çekmedi ama kendime kattığım şeyler oldu içerisinden. Sadece fıtrat pedagojisi 1 ve 2 yi daha çok sevmiştim.
Çocukların kişilikleri her şeyi bilen ve cevap veren anne-babalarla değil, birlikte soru sorabildikleri ve hayatı paylaştıkları ebeveyn modelleriyle şekil alır.