Kitaba büyük bir heyecanla başladım okumaya ama bitirirken çok zorlandım. Sıkıldım açıkçası. Anlatılan olay güzel ama bana göre çok uzun anlatılmış ve doldurulmuş ki içindeki olayı yakalamaya çalıştım sanki hep. Bu da beni sıktı. Bitirmek için zorladım kendimi resmen çünkü sonunu merak ettim. Merak uyandırıyor ama okurken yoruyor. Okumak isteyen okuyabilir ama hayal ettiğim gibi çıkmadı benim açımdan.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yorumlarından güzel olduğunu okuyarak aldığım bir kitaptı. Merakla başladım ama anlatımı oldun konusu olsun acayip geldi bana biraz ve sıkıldım. İncecik kitabı zor bitirdim. Hatta bence yarım kalmış çünkü sonunda aklımda kalan birkaç soru oldu. Bu durum kitaplarda en sevmediğim durum olduğundan olabilir bu haykırışım. Nobel ödülü de almış ama herhalde ben o ayrıntıyı kaçırdım. Bu konuda beni aydınlatabilecek olan varsa yazsın beklerim :)
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,5bin okunma