Birbirinden farklı 4 kadının sıcacık hikayesi.Umudun ve azmin yalın anlatımı...Hikayeyi merak ettirip, seriye devam etmenizi sağlıyor.Kadın hikayelerini sevenler mutlaka okumalı...
Defalarca reklamına denk geldiğim ve çok büyük şeyler vadettiği için alıp okudum.Çok okunanlarda da bulunan bu kitap bana hiç bir şey katmadı.Balon reklamlar...