lain

lain
@lain
gövdemi çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum
ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. birileri bilmeyince, bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
seni görmeden yaşayamayacağımı sandığım, kalbimin ağrısından uyuyamadığım günler geride kaldı — ama yine de, nadiren de olsa, ilginç şeyler oluyor ve eski alışkanlıklarla ilk iş telefona sarılıp sana anlatma ihtiyacı duyuyorum
Edebiyat
insan her şeye alışıyor. bu iyi mi, kötü mü halen bilmiyorum ama işe yaradığı kesin
Edebiyat
bir gün şeklini şemailini unutsam da hayatımın bir döneminde seni çok sevdiğimi hiç unutmayacağımı biliyorum
Edebiyat
zamanla geçsin diye beklediğim bu ağrı, zamanın da geçip gitmesine çare olmuyor
Edebiyat