"ışıklarım söneli çok oldu..."
"onları yakmasını en iyi ben bilirim, biliyorsun değil mi?"
"çok uğraşman gerekecek, biliyorsun değil mi?"
"uğraşmayı severim, biliyorsun değil mi?"
"intiharı, gideceği başka bir yolu olmadığını düşünenler tercih eder nadir. ama dinle, her zaman başka bir yol vardır." gülümsedi. "o yolları göremeyeceğin kadar karanlıkta mısın? bir sokak lambasıyla o yolu aydınlatırsın. görünürde hiç mi yol yok? o yolu kendin çizersin."
"bomboş bakmıyordu, boş bir oda gibi bakıyordu. onun gözlerinde tek bir eşyası bile olmayan oda vardı ve gözlerinin içine girersem sesim yankı bulacakmış gibi hissediyordum."