📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Ben Lâlin'siz olamam.
- Bunu Lâlin'e hiç sordun mu? O da sensiz olamaz mı acaba?
- Kabullen artık, kadıncağız yirmi yıldır seninle ama sensizliği tercih etmiş. Sen de onunlasın ama onsuz yaşıyorsun!
“Hamurunda kötülük olmayan birinin kötülük davranması inanılmaz bir ıstıraptır. İçindeki şefkati,merhameti, mürüvveti gideren bu tavırdan kendiside hoşlanmıyordu ama Lalin deyince akan sular duruyordu.”