neredeyse her şeyim seninle yaşadım burada yazdım tüm heyecanı fakat şimdi yoksun benden uzaklaştın o gün gittiğinden beri ne yazıyorsun ne yazdıklarıma cevap veriyorsun beni sensiz bıraktın Hani bırakmayacaktın Hani sen beni bırakmayacaktín
bunu söylerken eminim yazar da çok çok düşünmüştür çünkü bunu birine söylemek kolaydır fakat yapması zordur kendimden biliyorum fakat insanlara çok görmüyorum onlar da haklı...