༄Venūs ღ⠀ོ

“Bir şiir bitmez asla Sadece terk edilir.” { Paul Valery } youtu.be/wu_gAo_-Wfc
Müzik
Reklam
“Yapmacıklık kötü müdür? Sanmıyorum. Kişililiklerimizi çarpıp çoğaltmamıza yarayacak bir yöntemdir yalnızca. Daha doğrusu Dorian Gray’in görüşü böyleydi. İnsanoğlundaki egoyu; yalın, kalıcı, güvenilir, tek özlü bir şey olarak görenlerin ruhlarındaki sığlık onu şaşırtırdı. Onun gözünde insan, sayısız duyu taşıyan bir varlıktı, içinde gizemli düşünce ve duygu mirasları taşıyan, bizzat etinde ölmüşlerin ürkünç hastalıklarının lekesini gizleyen, biçimden biçime giren karmaşık bir yaratık.”
“Her gidişinde yeryüzü kararır.” youtu.be/KT-sC46xWYM
Müzik
“...zamanın güzel ve harikulade şeyler üzerindeki yıpratıcı etkisini düşündükçe hüzünleniyordu adeta.”
“— Son bir soru Mr. Darnay : Sizce ben sarhoş muyum ? — Sanırım epey içtiniz Mr. Carton. — Sanıyor musunuz ? Çok içtiğimi bal gibi biliyorsunuz. — Peki, öyle söylememi istiyorsanız öyle diyeyim; çok içtiniz. — O zaman neden çok içtiğimi de biliyor olmalısınız. Ben hüsrana uğramış bir zavallıyım. Şu dünyada sevdiğim tek bir insan yok, kimse de beni sevmiyor. — Çok yazık keşke yeteneklerinizi daha iyi değerlendirebilseydiniz. — Belki öyle, belki de değil Mr. Darnay. Şu ayık halinize bakıp da kibre kapılmayın; günlerin ne getireceğini bilemezsiniz. İyi geceler !”