Arzular...
Yalnızca bir tanesi için bile bütün ahlak ilkelerini yok sayabilir insan,
aklın dayattığı pişmanlık duygusunu samimi bir şekilde hissetmemenin suçluluğunu yaşayarak.
Peki ya neden
Sınırlar ve korkular neden bu kadar keskin ?
Bütün bu kurallar benim için mi
yoksa başkaları için mi konuldu ?
Oysa bencillik insan olmanın ta kendisi !