“Sabahtan beri anlam veremediğim bir sıkıntı içimi kemirmekte. Aniden, herkes benden uzaklaşmış ve yalnız kalmışım hissine kapılıyorum. Elbette, hepinizin şu soruyu sorma hakkı vardır: Kimdir bu herkes?”
“Kişi gerçekten asılıyorsa, o zaman ölüyor ve her şey bitiyor. Ama kişi asılma öncesi tüm hazırlıklara şahit olmak zorundaysa ve ancak ilmik yüzünün önünde asılı bir haldeyken bağışlandığını öğreniyorsa yaşamı boyunca bunun acısını çekebilir.”
“İçinde hala bir yer acıyordu ama iyi şeyler vadeden bir acıydı bu, tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak ama yumuşacık bir acı.”