"Hayat insanı her şekilde sınar.
Bazen vazgeçmen gerekir, bazen düşmen. Umutla girdiğin yollardan bir sokağa çıkmaman gerekir. Acıya karşı hissizliği öğrenmek için.
Bazen büyümek için.Yokuşlardan düşmek, tekrar ayağa kalkabilmek için Olmadığında zorlamamak için."
İnsan, öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan.
Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor herkesten ve her şeyden.