güllü

İnsan olmak
İlk defa bir kitaba ne yorum ne alıntı yapacağım. Okuyunn,okutunnn! Bu kitap ders kitabı olarak okutulsun. NET!!! Beyaz Zambaklar Ülkesi'nde kitabı için de aynısını söylemiştim. İnsan Olmak kitabını da ikincisi olarak ekliyorum.💕
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

güllü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
Grigory Petrov
8.4/10 · 124,9bin okunma
Beyaz Zambaklar Ülkesinde
Puan vermedi·240 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
Atatürk ki bir ülkenin tarihinin, dilinin, eğitiminin, ekonomisinin her anlamda kendine yeten refah seviyesi yüksek bir Türkiye olması için her daim çok çalışılması ve okunması gerektiğini vurgulamıştır. Çok üzülerek neden okul yıllarımda okuyamadım neden okutturulmadı dediğim ve geç okuma şansı elde ettiğim bir kitap. #okumaliokutmali (1800"lü yıllarin sonu 1900'lü yılların başı)Nüfusu üç milyonun altında olan, yüzölçümü Bosna ve Dalmaçya kadar olan Finlandiya 'da bir üniversite, bir teknik okul, 51 lise, 23 meslek ortaokulu,8 öğretmen okulu, 7 denizcilik okulu,9 ticaret meslek okulu, 10 teknik okul, 24 ziraat meslek okulu ve kız okullari da dahil olmak üzere, birçok diğer egitim kurumu faaliyet göstermektedir. Finlandiyalilarin başarısının sırrı farklı çalışma tarzlarından gelmektedir. Öküzün, arabayı çeken veya sırtındaki yükü taşıyan atın emeği gibi kaba güce dayalı çalışma biçimi ile bilgi ve egitime dayalı çalışma tarzı çok farklıdır. Bilgi ile beslenen emek on, yüz ve hatta bin kat daha etkilidir.
Duygu ve Düşünce
Beyaz Zambaklar ÜlkesindeGrigory Petrov · Koridor Yayıncılık · 2017124,9bin okunma
Oblomov
Ah be Oblomov , yüreğinden geçenler, hayatın gerçeklerine uyum saglayamaman, yufka yüreğin, ince düşünüşün, tembelliğinin bile çekilir tarafı olan karakter... Oblomovluk diye birşey var😀 📚 Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil, onunla ölçüyordum: ”Onu gördüm - görmedim, göreceğim - görmeyeceğim, gelecek - gelmeyecek..🖋️
Edebiyat
Sevme Sanatı
Sevgi, narsisizmin hemen hemen olmadığı alçakgönüllüğün, nesnelliğin ve düşüncenin gelişmekte olduğu yerde vardır.
Alıntı