ela

ela
@leaxty
21/estj
Sordu: "Nasıl bu kadar iyisin insanlara karşı?" Süt ve bal damladı dudaklarımdan cevaben "Çünkü kimse bana iyi davranmadı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yumuşak kalpli olmak güçlü olmaktır."
"Kader, iyileşmek bilmeyen bir kalbi sarsmak için her zaman aniden gelen şiddetli bir darbenin güçlü etkisine ihtiyaç duymaz."
Sayfa 5
"Tüm yaşadıkları,tüm sevdikleri o yavaş yavaş yanan alevde tükenip kayboluyordu."
Sayfa 38
Edebiyat