📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bence süprizlerle doluydu..Bunu olanca sakinliğiyle okuyorsun..Bu da yazarın yeteneğiyle alakalı bir durum..Tebrikler Orhan Pamuk emeğine sağlık (Hiç biŕ şey olmamış gibi davranırsan aslında hiçbir şey olmaz bu kitaptadaki en anlamlı cümleydii..)
Kitabı beğendim..Hayatın içinden her evde olmalı herkes okumalı...Adeta ders niteliğinde hikayeler..emeğe sağlık...Tolstoyun okuduğum ilk kitabıydı diğer kitaplarıyla devam edicem