"Öyleyse eğer, solucanlara yemsen eğer, ey semaların genç kızı,
Ne muazzamdır varlığının sebebi, ne büyüktür inayetin! Değil mi ki, yaşayan hiçbir şey
Yaşamaz sadece kendisi için yahut tek başına. Havflanma... Çağıracağım huzura
Aşağılardaki yatağından aciz solucanı ve işiteceksin onun sesini.
Gün yüzüne çık, ey ketum vadilerin solucancığı, çık da görün efkarlı ecene."