Seninle ben birbirimizi unutsak dahi aslında hiç unutmayacağız.
Aramızda bir şey kalmasa bile hep bir şeyler kalacak..
Bir gün öldüğümde, bir yanım hep senin içinde yaşayacak.
Ama hiçbir sokakta karşılaşmayacağız.
Sen ve ben..
Artık birbirimizi hiç görmeyeceğiz.
Ya da uzat ellerini,
dokun güneşe,
yazın kışa soluşunu dindir.
Anla,
bir ömre sığmaz seni sevmek
Anlat,
sana kavuşamamanın kaç ölüm ettiğini onlara.
Son defadır bazı şeyler, anlayamazsın. Son kez sarılırsın,
son kez hoşçakal dersin,
son kez sevilirsin, son kez görürsün. Fotoğrafına saatlerce bakarsın da rastlantılar bile başka sokaklara çıkarır seni, son defa göremezsin.
Seni ne kadar özlediğimi söyleme fırsatım olmadı hiç.
Sesini özledim.
Saçının kokusunu ise saçına taktığım çiçeklerin kokusundan daha çok özledim.
Seni unutmadım
denemedim bile.
Ne bugün, ne yarın
Ölüme, acıya ve yokluğuna
alışmadım..
...
Seni saf bir güzellik için sevmedim, ruhunun ışıltısını, gözlerinin buğusunu, heyecanlanınca ve üzülünce titreyen sesini, o masum çocukluğunu sevdim.
Ölürken bile tutmak istediğim eller, senin ellerindi..
Şiirler yazdım sevda üstüne
Yalnızlığı yazdım hasreti yazdım
Mehtabı güneşi seher yelini kuş bulutunu ve fesleğeni
Yağmurları karları
Sensiz kışları yazdım
Senli baharları
Her satırda seni yazdım aslında
Herkes anladı sevdiğimi
Herkes anladı seni sevdiğimi
Herkes anladı seni çok sevdiğimi
Yalnız sana anlatamadım ne kadar sevdiğimi
Çoğu anlattım belki
Sonsuzu anlatmaya kelimeler yetmedi
Aczimi hoş gör
Metin Vural
Tanrılar yardımcım olsun, seni önemsememeliyim ama önemsiyorum. Bu yüzden sana hep dikkatli olmanı söyleyeceğim çünkü başına ne geldiği hep umrumda olacak.