İnsanın yarattıkça yok olduğunu anladın. Yaratıcılığın bedelinin yarattıkların kadar eksilmek olduğunu kabul ettin. Ve amacın bu oldu. Yaratarak yok olmak. Son düşüncen de yok olana kadar yaratmak.
Sen kendini ne kadar anladıysan, başkalarını da o kadar anlarsın. Kendi aklını sınırlarını aşamazsın. Kim olduğunu anlamak istediğin her insanda, kendinde ne kadarını anladıysan o kadarını anlarsın. Yok, illa başkalarını anlayacağım diyorsan,önce kendini unutucaksın. Kendini!
Ne istersek yaparız ve istemediğimiz hiçbir şeyi de yapmayız. Kimsenin umrunda değiliz,bizden bir şey bekleyen yok, hiçiz ve bu sayede hepiz. o kadar kimsesiz ve o kadar özgürüz.