Yaşamak,tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek,hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak;herkesten daha çok,daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek,onu bekleyerek yaşamak...
Ya siyah vardı ya beyaz.
Benim hayatımda griye yer yoktu.
Ya mutsuzdum ya umutsuz.
Ya aydınlıktım ya da
tam karanlıktım.
İşte ben buydum,ya vardım
ya da hiç yoktum.