NİMBUS

Geceye
"O gece sabah olursa bundan sonra Her şey olur dedim, o gece sabah oldu Ben bir daha eskisi gibi olamadım.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
seni sevmenin neden bu kadar güzel olduğunu düşünüyorum... sanırım cevabı buldum... senden ve bu ilişkiden beklediğim hiçbir şey yok... mutlu olmak ve etmek dışında... sanırım senin de benden... sevginin içinden her türlü beklentiyi çıkardığında ortaya çıkan şey ne kadar saf ve muhteşem...
Yalnızlık
"yalnızlık kader olabilir mi... ben bunun tercihimiz olduğunu sanmıyorum... bazı insanlar buna mecbur sanki... hiç kimse hayatıma sokabileceğim kadar yakın değil gibi... buna cesaretim yok... veya yeterli isteğim... bazen bunun nedenini anlayamıyorum... çünkü ihtiyaç duyuyorum ama yapamıyorum..."

NİMBUS

, bir kitap okudu
10/10
·384 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 16. kitabı
Halis Aydemir
9.4/10 · 56 okunma

NİMBUS

, bir kitap okudu
8/10
·416 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Ahmet Altan
7.7/10 · 1.655 okunma