Gümüş Elit
2/10
·576 syf.··
2025 86. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2025 11:43
Herkese Merhaba, Yılı bu mal kitapla bittirmek istemezdim. Zaten kitapta okuyamadım bu ay içerisinde teyze olduk... iş başa düştü hahah spoiler ve yardırma dolu bir inceleme olucak şimdiden söylıyim... Yoruma gecmeden bu nasıl kötü bir ceviridir ya, hiç mi düzenleme filan yapmadınız, götoş gibi bir kelimeyi nasıl yazarsınız inanamadım yani….yazık Baya beklediğim ve merak ettiğim bir kitaptı. İşte yapılan editler olsun, yorumlar olsun fılan... ama beni dinleyin sakın inanmayın... büyük bir balon bu kitap hemde en büyüğünden aşırı kötü yazılmış karakterler ne olduğu belli olmayan bir evren... bomboş bir kitap. Ya para olayı dönmüş , parayı verıyorsunuz bu bookstormlara övüyorlarda övüyorlar... okudum neyine övdüler anlamadım. Hadi ben karakter baz okuyorum kitapları, karakterler kötüyse benim için konu muhtişmiş fılan umursamıyorum ama bunda konuda yok... Distopya okumayı değil, izlemeyi sevenlerdenım ben, filmleri daha hoşuma gıdıyor. Bunu deneyek dedik iyi halt ettim. Bide benım canım içimi Theo james kullanıyorlar cross için aslaaa kabul edemem, o karaktere asla ergen azgın cross... Size konudan bahsetmek ısterdım ama konun ne olduğunu ben bile anlamadım neyi anlatacağım size, haldur küldür hikayeye giriş yapıyoruz. Kız gucleri var onlara aykırı mı ne dıyorlar , onları da avlayan bir kısım var işte onlara bir şey deniliyorda hatırlayamadım şuan aman boşverın zaten... işte kızın amcası yakalıyorlar ve sonra öldürüyorlar, kızda kaçarken bunların eline düşüyor fılan ama tabiki kızın aykırı olduğunu bilmıyorlar, işte kızda güya bunlardan ıntıkam alıcak fılan ... Şimdi siz süper bır aksıyon ve arka yazısından dolayı büyük bir aşk okuyacaksınız sanıyorsunuz. Hayır öyle bır şey yok haa, aşk meşk yok yani, aksıyon desen yani, ordan burdan aldığı sahneleri buraya
Distopya
Gümüş ElitDani Francis · Yabancı Yayınları · 2025152 okunma
Askerliğimi Yaptığım Buca Cezaevi: (...!)
9/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2025 01:28
Merhaba Sevgili Kitap Dostları! Kitabı okuduğum süre boyunca, askerliğimi Yaptığım İzmir Buca Cezaevinde yaşadığım bir durum sürekli kafamda/ zihnimde/ ruhumda canlanıyordu.! Bir Cumartesi günüydü ve yıl:1996 Kış mevsimiydi. Görevim ile ilgili kısa bir bilgilendirme yapacağım: Nizamiye(Ana Giriş Kapısı) de görev yapıyordum; Hafta içi gelen görüşmecileri- tutsakların yakınlarının ziyaret/ görüş hakkı olanların kimlik bilgilerini 1. Kontrolünü Görevli gardiyanlar yaptıktan sonra biz de (Askeri Güvenlik Birimi) kimliklerini 'Ziyaretçi Kartı' karşılığında alırdık ve Cezaevi iç güvenliğimize yönlendirirdik. Bu güvenlik kontrolü ve kimliğini Kart karşılığında işlem Tutsakların Vekilleri (Avukatlar) için de geçerliydi. Yaşadığım konu: Biz ve infaz koruma memurları ile aynı nizamiye kulübesinde görev yaptığımız esnada gardiyanlardan; Kemal abi beni çağırdı "Ya dışarıda yaşlı bir kadın var hem ağlıyor hem de bir şeyler söylüyor ama sanırım Kürtçe konuşuyor biz de anlamadık ve nizamiyedeki nöbetçi asker de anlamadı da sen Kürtçe biliyorsun ve gelip bir bakar mısın!" Deyince dışarı çıktım ve beni görür görmez sanki bütün her şeyin yetkilisi benmişim gibi hemen ellerime eğildi ama ben ondan önce davrandım ve ellerinden öperken 'Daye bije tu çima digiri tu gotina xwe lı lave xwe ra bija ez e li tera alikar bım'( Söyle annem sorun nedir söyle ben sana yardımcı olacağım).. Ama bu arada sürekli gözyaşları durmuyor ama benim Kürtçe konuştuğumdan bir nebze de olsa rahatlamıştı. Olayın bu kısmından itibaren benim ve o neredeyse 70-80 yaşlarındaki annemiz arasında geçen Kürtçe diyaloğu Türkçe devam edeceğim. Dedi ki"oğul ben 1 aydan fazladır oğlumu arıyorum. Ben Kars'ta yaşıyorum ve bu bir ayda İzmir'de gitmediğim Hastane, karakol kalmadı, kimse bana doğru dürüst yardımcı olmadı;
Bekle BeniZülfü Livaneli · Can Yayınları · 202518,3bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ardıç 1
3/10
·480 syf.··
2025 66. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2025 18:23
Herkese merhaba, Bir wattpad hikayesi ile karşınızdayım. Konusuna aldanıp başladım kitaba hazin bir sonla bittirdim. Ne kadar toksit olay varsa hepsi mevcut. Savcı olan bir kadını okuyacagımı zannederken 15 yaşındaki anne sorunları olan bir ergeni okuyoruz. Bir savcının bir ağırlığı olur demi, olgun olur , oturaklı olur... öyle milletin içinde abisine beyinsiz diyerek bağıran güyada laf sokan biri olamaz bence. Tam bir wattpad kızıydı, asla kendini suçlamayan, bencil, millete laf soktuğunu zannenden, güya güçlü kadın karakter... asla değil. Böyle savcı mı olur ya, kimseye eyvallahı yok herkese sallıyor maşallah , savcı degılde cumhurbaşkanı sanırsınız öyle yani... Erkek karakter ise ondan aşağa kalır bir yanı yoktu. Büyük bir kuruluşun adı Meclis buda liderin kendisi; ama bir okulun müdürü olamaz yani, evet acımasız bunu gösterıyor ama kız karaterle olan bölümleride tam bir süzme yaa... kıza ilk soğuk yapıyor işte ‘’senle zorla evlendim, seni sevmıyorum’’ gibi laflar , bir arka sayfada kızın güzelliğine betımlemeler düzüyor... böyle bir sürü sahne var, işte bu ikisi zorla aileleri yüzünden evlendiriyorlar. Kızın aileside bu meclisde fılan. Kızda savcı böyle dedim ya kımseye evlallahı yok ama tam bir ergenus halleri var.. olgun bir tarafını göremediki zaten en sevmediğim nefret ettiğim kişilikte bir kzı karakter... işte devlet buna dıyor evlen, içerden parçalayalım, kurulu yok edelim fılan... bunda okey ihanet aşk fılan severiz, olacak mı olmayacak kım kazanacak fılan... Şimdi kız bu meclisten nefret edıyor bir savcı olarak, bunları çökertmek ıstıyor yapsın hakkıdır ama bu şekil olmaz cocuk mu kandıyorsunuz siz yaa, mantık yok, mantık uctu gittii... güya kız planlarlar yapıyor filan ama iki dk sonra cocuk gibi carlayan bırı oluyor, ule bıraz olgun ol ya olgun...
1000k
Ardıç 1Umay Gümüş · Lapis Kitap · 2025162 okunma
Canavarımın Yalanları
5/10
·352 syf.··
2025 56. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2025 10:15
Herkese Merhaba, Büyük hayal kırıklığı ile kitabı bittirdim. Krill karakterinden bu kadar nefret edeceğimi ve sevmeyeceğimi asla düşünmemiştim. Adrianın kitabında öyle havalı biriydi, asla bu kişilikte okuyacağımı düşünmemiştim. Kitapta olay yok, bomboş kitap.... Serinin bu kadar sevilmesi bile beni şaşıtttı. Okurken dedim’’nesi sevildi ‘’diye... kitap içeriği bile o kadar mantıksız şeylerle dolu ki yani şok olmamak elde değil. Daha başındaki sahneden vasatlığı cıktı zaten. Kitabın türü dark yerine fantastik olmalıydı. Sahne şu: 1,90 boyunda kılosu 90 cıvarındada olan adam kankar içerisinde yerde yatıyor. Bu yerden bitme kız karakterimiz; bu adamı taşıyor, kaç kg agırlıktaki devrilmiş kar arabası düzeltiyor, adamı onun üzerine koyuyor... bir anda kendisi herhalde herkül oldu , başka acıklaması olamaz bu sahne için... şu sahnenin mantıksızlığından anlaşılıyordur herhalde. Sonra bu kadar uğraşlar vermiş olan kızın amcası, bunların gitmesine izin verıyor. Ahahah komedi, en komedisi, kız acıyor kolları ‘’öldüremezsin beni geçmen lazım ‘’ diyor hahaha amcasıda tamam dıyıp gıdyor ahhahahahah şok oldum yaa... hala gülüyorum sahneye. Gelelim en salak kız karakterimiz olan Sasha’ya , bu kızdaki nasıl bir akıl tutulması var ya... ailesini araştırması bırakıp nasıl Krill peşinden böyle şüphe duymadan gidersin... bakın sevdiği adama güvenen kızları cok severim, onun için mücadele edeni ama burda aşırı iriti oldum.. neden mi? Krill yüzünden asla Sasha’nın sadakatı haketmıyor. Krill aşırı bencil bir karakter, psıkopat , sayko bır herif. Anladık anti- hero yazıyorda bence bu antı- hero bile değil. Kendinden başka kımseyı düşünmeyen, anca güç isteyen- kafası kontak bırır olmuş. Asla sevmedim asla... ve aşırı nefret ettım. Her ikisinin sahnesinden irinti oldum zaten, heleee heleee o
Dark romance
Canavarımın YalanlarıRina Kent · Ren Kitap · 2025246 okunma
SABLE ZİRVESİ
7/10
·368 syf.··
2025 32. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2025 14:38
Herkese Merhaba, Eden serisine veda ediyoruz. Son kitabıda okuduk. Beğendim, güzel bir bittiş kitabı oldu. Yazarın kalemeni seviyorum, çıkacak olan kitaplarını okumaya devam edeceğim. Gelelim kitabımıza; Vera Gallagher ‘ın geçmişi acılarla doluydu, ailesine olanlarını bir önceki kitaptan biliyoruz zaten, kendine yeni bir hayat kurmaya çalışıyor ve bunu yaparken ilk görüşte aşık olduğu Mateo Eden düşünerek yapıyor. Tam 2 yıl onu görmesi için bekliyor Veramız, sinirlendim bu duruma, şimdi normalde ben böyle şeyleri severim fılan kızın sadık olmasına ama sadık olduğu kişiye göre, Mateo hiç oralı değildi o zaman diliminde kıza hiç bir şey hissetmiyordu , görmedi bile kızı, Mateo istediği kişilerde çıktı etti yani... bende kızın 2 sene boyunca beklemesine sıinirlendim. Hiç gerek yoktu, seni görmeyen birini bu kadar beklemeye neyse ben beklemese niye beklemedi diye sinirlerim, dengesizilğim çok hahahah :):) İşte kızımız artık yeter diyor, sarhoş olup gidip herşeyi itiraf ediyor Mateo ‘ya herkes şok tabi, Mateo daha şok... ben daha şok oldum, adama öyle bir aydınlanma geliyor ki bakın öyle böyle değil... Bizim bu adam Mateo bir anda kıza öyle böyle aşık olmuyor, bir öpücükle diyor ki ‘’aaa ben Vera’dan hoşlanıyorum, ooo Vera cok seksi, oooo onunla yatmak ıstıyorum, ooo o benım hayatımda olmalı’’ lenn ne oluyor dedim, bunca zaman nerdeydın sen acabaa, kız sana duygularını acınca ve öpünce bir anda böyle 360 derece dönmen bana hiç ınandırıcı gelmedi... yazar bir şey denemeye çalışmış yada son kitap diye hiç dikkat etmemiş yazdığı saçmalığa, bana bu kısım aşırı sacma geldi yani... hiç mi o seneler boyunca bir şey hıssetmedinde bir anda bu kadar büyük bir aydınlanma yaşadın yanii... sınırlendım ahahaha Sonrası kısımlar güzel işlendi, işte bu kısımdan sonra Mateo bir dk bile
Polisiye Romantik
Sable ZirvesiDevney Perry · Ren Kitap · 2025417 okunma
Yalanın Cazibesi
5/10
·400 syf.··
2023 85. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2023 18:38
Herkese merhaba, Yalan üçleme serisinin 2. kıtabını da bittirdik, iyikide bitti. Meraktan ve arkdaşlarım 3. kıtabı övmeseler asla devam etmezdim. Neden mi? BAŞROLLER YÜZÜNDEN... Hem erkek karakter hemde kadın karakter, daha çok kadın başrolle sinirliyim. Birinci kitabın sonu gerçekten süpriz bir sonla baya merak içinde bitmişti, bende devam edecek sandım ama hikayenin başına dönüyormuşsuz. Sinir hastası oldum gerçekten bu Lia karakterini okurken, sanki mükemmel bir hayatı varmış gibi, herşeyi Adrina suçlamaktan geri kalmadı. En başından beri tek düşündüğü kaçmaktı. Ama sekse gelince öyle değildi. İstemem yan cebime koy. Gerçektenden sadist ve mazoşist olan bir ilişkiyi okuduk. Ktabın yarısından çoğu smut sahnelerle dolu, ne duygu var ne de başka bir şey, sadece zevklerini okuduk... tabi artı kalan kısımlarda MAL LİA 'nın kaçma girişimleri.... Çok ayrıntıaya girmeyecegım zaten yokta işte, sıkıcı bunaltıcı bir kitaptı. Kasvettinden bunaldım. Bu kadar gel-giti olan bir karakter wattpadlarda oluyor yaa, Lia , adrina aşık oldu ama aşk demeye bin şahit lazım, kaçaçak kendine hayat kuracakmış ''lannnn senin hayatın mı vardı lenn...'' gerizekalı kadın. Evlendiler-çocukları oldu hala derdi kaçmak, adrıana zarar vermek. Tamam Adrinaı sevmedim, oda ayrı bir üşütükde, adam zaten karanlık, bildiği şekilde senı sevmeye korumaya çalışıyor ama bunda tık yok yaaa. Gerçekten Adrianında bunun nesinde ne bulduğunu anlamadım, tek bir tane düzgün davranışı, sözü yok tam tersi insanı depresif yapan boğucu bir karakter, sevilcek tek yanı yok, nesine bu kadar takıntın senide anlamadık Adrian yani.... kitabın sonuna da tahmın ettiğim şekilde bitti, lafın kısası BEĞENMEDİM. Tavsiye şuanlık yok, 3. kitaba göre yazarım size. Okuyucaz mecbur son kitabıda...
1000Kitap
Yalanın CazibesiRina Kent · Ren Kitap · 20231,235 okunma