Yağmur

Yağmur
@leoda
Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha, şimdi çıkıp ıslanmazsak? Bazı rastlantılara ihtiyaç var..
Aynı şeyi tekrar edeceğim. Yalnızlık yüklü bir manzaraydı.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Yağmur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·590 syf.·
2025 5. kitabı
Ahmet Ümit
8.7/10 · 43,1bin okunma
Herkesi hoş tutsam da asla gerçek ''arkadaşlık" denen şeyi tadamamıştım.
Alıntı
Korkarım ki benim mutluluk anlayışım ile diğer herkesin ki birbirine tamamen zıt düşüyor.