Yakup Yıldırım

Yakup Yıldırım
@leoyakubi10
Okumaya;okuyup öğrenmeye,öğrenip hayata geçirmeye açık bir birey…
öğrenci,futbolcu,okur...
10 Kasım
11 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
ağlamak için gözden yaş mı akmalı? dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı? sevmek için güzele mi bakmalı? çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı? hasret;özlenenden uzak mı kalmaktır? özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? öldürmek için silah,hançer mi olmalı? saçlar bağ,gözler silah,gülüş kurşun olamaz mı?
Alıntı
Reklam
Hiçbir şeye şaşırma.. Hakikatin de , insanların da iki yüzü vardır...
Sabahın ilk saatlerinde bunaltıcı, tuhaf bir can sıkıntısı doldurmuştu yüreğimi. Benim gibi yalnız bir adamı herkes terkediyormuş, herkes benden kaçıyormuş gibi bir duygu vardı içimde.
…”birbirimizi terk etmeyelim bizler yaralı insanlarız.”
Biri dinleyecek,biri anımsayacak ve biri de içecek.
Sayfa 1·Kitabı okudu