Nereden başlasam bilemiyorum.Yer yer sıkıldığım, yer yer yok artık gerçekten böyle deyip hak verdiğim,hepsinden önce kendime sorular sorduğum bir kitaptı. Başlıkları ile beni kendine çekti, sarıp sarmaladı.Fakat en çok Ahlakın Kökeni:Neden İyiyiz kısmını okurken heyecanlandım.Cevabını bulamadığınız sorulara sahipseniz göz atın derim. Sorduğumuz sorularda asla yalnız değiliz.
Tanrı YanılgısıRichard Dawkins · Kuzey Yayınları · 20204,113 okunma
"Eğer çocuklara sorgusuz inancın üstün bir erdem olduğunun öğretilmesi yerine, sorgulama ve inançlarının üzerine düşünmeleri öğretilseydi, hiç intihar bombacısının olmayacağını söylemek iyi bir bahis olurdu."